• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Sporto rūšys vasarai

2008-06-19 00:00:00

Sporto rūšys vasarai
Edieta.lt, „Gamma“ nuotr.

Lepinant kaitriai vasaros saulei, visai nesinori lieti prakaitą sporto salėje. Siūlome vasarai ypač tinkamas sporto rūšis, padėsiančias ne tik pagerinti fizinę formą bei savijautą, bet ir puikiai praleisti laiką gamtoje bei pasisemti energijos.

Plaukimas

Plaukimas yra idealus sportas turintiems bėdų dėl sąnarių, nes plaukiant sąnariai mažai apkraunami. Taip pat plaukimas naudingas širdžiai, kraujo apytakai, plaučiams. Jei plaukiosite reguliariai ir pakankamai energingai apie pusę ar daugiau valandos, padidinsite širdies susitraukimų skaičių, sutvirtės širdies raumuo ir dirbs efektyviau. O treniruota širdis lengviau pakelia užklupusias negandas ir stresus. Plaukimas taikomas gydant stuburo iškrypimus, pilnapadiškumą, astmą ir kt. kvėpavimo trakto ligas. Taip pat padeda atsikratyti antsvorio. Yra daugybė plaukimo stilių: nugara, laisvu stiliumi, krūtine, peteliške ir kt. Taisyklingai plaukiant, suderinamas visų kūno raumenų įtempimas ir atpalaidavimas. Plaukimas šaltame vandenyje yra gera grūdinimo priemonė.
Plaukimas sudegins apie 700 – 1000 kcal/val. (priklausomai nuo plaukimo stiliaus).

Dviratis

Važiavimas dviračiu teigiamai veikia visą organizmą, nes minant dviračio pedalus dirba beveik visi kūno raumenys. Važiuojant dviračiu gerėja medžiagų apykaita, širdies veikla, lavinami raumenys, deginami riebalai. Pasirinkite intensyvumą ir distanciją pagal savo jėgas. Fizinis krūvis priklauso ir nuo vietovės, pvz., važiuojant lygiu, tiesiu keliu krūvis mažesnis. Svarbi taisyklinga ir patogi sėdėsena. Sėdynė neturi būti pakelta per aukštai, minti pedalus reikia ne pirštų galais, o kulnais. Vairas negali remtis į krūtinę, turi būti tolygus sėdynei, kad žmogus į priekį palinktų 45 laipsnių kampu: patogiau važiuoti, dalis krūvio tenka rankoms, juda nugaros raumenys.
Važiavimas dviračiu vidutiniu tempu sudegins apie 500 kcal/val.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus