• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Tenisas padės atsigauti kūnui ir sielai  6 

2008-07-15 00:00:00

Tenisas padės atsigauti kūnui ir sielai
Edieta.lt, „Gamma“ nuotr.

Tenisas padės jums tapti grakštesne, sveikesne, stipresne. Išmokti žaisti šį žaidimą nėra lengva. Jis reikalauja geros koordinacijos, greičio, ištvermės, vikrumo, kantrybės, greitos reakcijos. Tenisas yra itin populiarus Europoje, JAV, Australijoje. Lietuvoje daugėja šio intelektualaus žaidimo aistruolių, gausėja teniso kortų.

Jei žaisite tenisą bent kelis kartus per savaitę, gražės kūno linijos, gerės savijauta.

Ir kūnui, ir sielai

Žaidžiant tenisą natūraliai vystosi visi kūno raumenys. Reguliarios treniruotės teigiamai veikia nervų, virškinimo sistemą, stiprina širdies raumenį, kelių raiščius, padeda pašalinti galvos skausmus, depresinę nuotaiką, nemigą ir net blogą apetitą.

Šis žaidimas ne tik pagerins vidinę savijautą, bet ir padailins kūno linijas. Aktyviai treniruojantis per vieną valandą galima sudeginti nuo 350 iki 480 kalorijų. Žaidžiant kelis kartus per savaitę sustiprės raumenys, padidės jų masė. Didžiausias krūvis tenka pečių juostai, riešui, rankoms, kojoms ir pilvo presui. Todėl tenisininkai turi stiprias rankas, pečius bei kojų raumenis.

Pagerinsite ir kai kurias savo fizines savybes: padidės sportinė ištvermė, jėga, gerės koordinacija, pusiausvyra, lankstumas, plastiškumas, šoklumas. Tenisas padeda įveikti stresines situacijas, didina pasitikėjimą savimi.

Tenisas – intelektualus žaidimas. Jo metu mes mokomės mąstyti, nuspėti priešininko veiksmus, intuityviai jausti kur nušoks kamuoliukas, priimti taktinius sprendimus.

Žaidimo technika

Tai viena sudėtingiausių sporto rūšių, nes žaidimo technika yra gana sunki. Judėti aikštelėje reikia labai greitai ir vikriai. Geram žaidimui svarbūs žaidėjo fiziniai duomenys: greitumas, greita reakcija, jėga.

Žaisdami tenisą negalvokite apie kasdieninius rūpesčius, visą dėmesį sutelkite į kamuoliuko smūgiavimą. Į kortus eikite atsipalaidavę, bet psichologiškai aktyviai nusiteikę.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
ingrid
2008-08-23 14:36:12
mano svajoniu sportas.bet neturiu galimybes juo uzsiimti,nebent gyvenciau Kaune,Vilniuj.liudna
grazuole vasara
2008-07-15 14:33:21
treneriu tikrai yra ir tikrai niekada ne velu pradeti si sporta sportuoti. Kreipkites i tuos sporto centrus, kur salia yra teniso kortai - Kaune tikrai yra Azuolyno sveikatingumo centras.
Auge
2008-07-15 13:39:05
as esu profas:D