• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Trenerė Rita Pivoriūnaitė: „Sportuok, bet nepamiršk ir valgyti“

Autorius: Eli.lt
2016-03-11 11:00:00

Trenerė Rita Pivoriūnaitė: „Sportuok, bet nepamiršk ir valgyti“
Daugkartinės kiokušin karatė čempionės Ritos Pivoriūnaitės mintys šiuo metu sukasi apie asmenines treniruotes. Pertrauką profesionaliame sporte nusprendusi padaryti mergina mano, kad atėjo laikas, kai per tiek metų sukauptas naudingas žinias ji gali perduoti kitiems.

Rita pirmoji  išdrįso užpildyti anketą ir pademonstruoti savo treniruotę TV3 televizijos laidoje „Mitybos ir sporto balansas“.  

„Treniruotės su slystančiais kilimėliais yra kuo puikiausia priemonė siekiantiems sustiprinti visą raumenyną. Apskritai, tokio tipo treniruotė tinka tiek sporto mėgėjams, siekiantiems sustiprėti, tiek profesionalams, norintiems greičiau atsistatyti po tam tikrų traumų ar negalavimų. Vienas iš pagrindinių motyvų yra tas, kad esu šalininkė tokių treniruočių, kurių metu dirbama su savo svoriu, nes tuomet galime pasiekti didesnę naudą sveikatai bei sumažinti tam tikrų traumų ar negalavimų riziką“, – teigia pašnekovė.

Slystančiais kilimėliais taip pat susižavėjo ir laidos vedėja Vlada Musvydaitė bei treniruotę egzaminavusi Lietuvos sporto universiteto dėstytoja dr. Simona Pajaujienė: „Ši treniruotė yra puiki, kai norisi pakeisti įprastus pratimus, tačiau pastebėjau, kad ši treniruotė reikalauja nemažai fizinio pasirengimo ir trenerio priežiūros“.

„Salė po mūsų treniruotės tiesiog blizgėjo“, – juokėsi laidos vedėja Vl. Musvydaitė.



Vis dėlto, daugkartinė Europos  kiokušin karatė čempionė sako, kad sportas neatneš naudos, jeigu tinkamai nesimaitinsime.

„Sportas ir mityba yra dalykai, kurie vienas nuo kito yra absoliučiai priklausomi. Tam, kad sportuojantis žmogus pasiektų teigiamų rezultatų, būtina užtikrinti visavertę ir sveiką mitybą. Dažnas klaidingai mano, kad jeigu jau sportuoji, esi sveikas ir teiki savo organizmui tik naudą. Sportuojant ir tinkamai nesimaitinant galime ne tik nepasiekti norimų rezultatų, bet ir sužaloti savo organizmą“, – perspėjo Rita.

Kaip didžiausią valgymo ydą pašnekovė įvardija saiko nebuvimą. Nors kartais pati mėgsta suvalgyti kažką saldaus, trenerė tuo nepiktnaudžiauja bei atidžiai seka tai, ką valgo.

„Prisipažinsiu, kartais mėgstu pasilepinti saldumynais – tai viena iš mano silpnybių. Vis dėlto, stengiuosi save kontroliuoti, todėl kaip auksinę mitybos taisyklę galėčiau įvardinti saiką. Juk visi kartais norime šio bei to nekasdieniško ir skanaus savo skranžiui, deja, dažniausiai tai nėra sveika, skatina ne tik įvairiais ligas, bet ir svorio augimą. Nesakau, kad negalime pasmaguriauti, bet jausti ribas, sekti kiek ir ką valgome yra būtina“, – laidos atviravo trenerė R. Pivoriūnaitė.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus