• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

4 įpročiai, kad kavą gertum sveikiau

Autorius: parengė Laura M.
2010-08-05 16:21:00

4 įpročiai, kad kavą gertum sveikiau
Jupiterimages nuotr.
Ginčai, ar sveika ir saugu gerti kavą, vis dar tebevyksta. Bet net ir aršiausieji kavos priešininkai priversti sutikti: 2 puodeliai per dieną tikrai nepakenks. Ir vis dėlto gal net ir tuos 2 puodelius galima išgerti sveikiau?

1.    Kavą balink sojų pienu. Pasak specialistų, karvės pienas ne tik sukelia alergiją – jis suaugusio žmogaus organizmui nėra labai reikalingas. Be to, riebus pienas yra gana kaloringas. Tuo tarpu sojos pienas yra kur kas sveikesnis baltymų ir kalcio šaltinis. Jis naudingas širdžiai, prostatai, padeda sušvelninti menopauzės ir PMS simptomus, palaikyti organizme lytinių hormonų balansą. Kai kurie moksliniai tyrimai leidžia teigti, jog sojų pienas spartina riebalų deginimo procesus, kas metantiems svorį itin aktualu.

2.    Pabarstyk cinamonu. Pasak naujausių mokslinių tyrimų, cinamonas saugo nuo II tipo diabeto reguliuodamas insulino kiekį organizme. Vos pusė šaukštelio šių prieskonių per dieną gerokai sumažina cukraus kiekį kraujyje. Jis taip pat mažina trigliceridų ir blogojo cholesterolio kiekį, spartina lieknėjimo procesą ir netgi mažina tikimybę susirgti krūties vėžiu, Alzhaimerio liga, normalizuoja kraujospūdį ir saugo nuo širdies ir kraujagyslių sistemos ligų.

3.    Stiklinė vandens. Kaip žinia, kava padeda pašalinti iš organizmo skysčių perteklių. Deja, kaip tik skysčių dažnai mūsų organizmu ir pritrūksta. Todėl kad atkurtum pusiausvyrą, prieš gerdama kavą neskubėdama išgerk stiklinę vandens.

4.    Užkąsk šaukšteliu medaus. Jis puikiai pakeis saldų cukrų, be to, praturtins tavo organizmą svarbių mikroelementų atsargomis. Tik nesaldink karštos kavos – aukštoje temperatūroje medus praranda dalį savo gerųjų savybių. Verčiau gerdama nesaldintą kavą pasmaguriauk medumi iš šaukštelio.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus