• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

4 įpročiai, kurie kenkia tavo talijai

Autorius: Eli.lt
2012-11-27 05:12:00

4 įpročiai, kurie kenkia tavo talijai
Dreamstime nuotr.
Įrodyta moksliškai! Kai kurie tavo įpročiai ir gyvenimo būdo ypatumai gali pakenkti tavo talijai labiau nei ta gundanti ledų, aplietų karštu šokoladu, porcija!

1.    Pamiršta mankšta. Taip, taip, visi žinome, kad sportiški žmonės būna lieknesni. Ir vis dėlto net jei neketini kasdien po valandą plušėti sporto salėje, mokslininkai primena: aktyvus gyvenimo būdas ir reguliari mankšta – efektyviausias būdas užkirsti kelią svorio augimui.

2.    Per daug arba per mažai miego. Painu, tiesa? Bet iš tikrųjų tavo grožiui kenkia ne tik per trumpas, bet ir pernelyg ilgas miegas. Nustatyta, kad žmonės, miegantys mažiau nei 6 valandas per dieną, labiau linkę priaugti viršsvorio. Deja, taip pat, kaip ir žmonės, kurie miegui skiria daugiau nei 8 valandas per dieną. Per mažai miego paprastai reiškia per daug valgymų aktyviuoju periodu. O štai per ilgas miegas gali reikšti, kad tavo miegas nekokybiškas, taigi net ir ilgai miegodama nepailsi pakankamai, dieną jautiesi pavargus ir pristinga jėgų sportui bei aktyvesniam gyvenimui.

3.    Laikas prie televizoriaus. Sėslus, pasyvus gyvenimo būdas paprastai būna susijęs ir su ilgu televizoriaus žiūrėjimu patogiai įsitaisius ant sofos. Harvardo mokslininkai įrodė, kad vien toks sėdėjimas priešais televizorių, neskaitant tuo metu sukramsnojamų užkandžių, per ketverius metus priaugina po pusę kilogramo. Tarsi iš niekur!

4.    Alkoholis. Žmonės, kurie reguliariai vartoja alkoholinių gėrimų, priauga po pusę kilogramo per metus. Tai nutinka taip pat nepriklausomai nuo kitų veiksnių. Kodėl? Nes alkoholis visų pirma pats savaime – tai tuščios kalorijos. Be to, jis neišvengiamai daro įtaką tolimesniems tavo užkandžiams: po taurės vyno jau be jokios sąžinės graužaties ranka sieks sūrio užkandžių, pakilęs apetitas ragins dėtis į lėkštę didesnį kepsnio gabalą.

Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus