• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

5 mitybos taisyklės, kurias laužome kiekvieną dieną

2009-03-18 00:00:00

5 mitybos taisyklės, kurias laužome kiekvieną dieną
Balsas.lt; Jupiterimages nuotr.

Neverta žavėtis giežtomis, bet trumpalaikėmis dietomis. Tobulo kūno link geriausia eiti mažais žingsneliais. Štai penkios paprastos taisyklės, kurių laikantis atsikratyti per žiemą sukauptų riebaliukų bus tikrai nesunku.

1. Baik gerti kalorijas

Kiekvieną dieną dažnai gurkšnoji kolą, sultis iš pakelio, pieną, kavą ar arbatą? Tai paprasčiausias būdas sukaupti nereikalingus kilogramus. Būtum tikrai sukrėstas, jei paskaičiuotum, kiek kalorijų cukraus suvartoji gerdamas saldžius gėrimus.

2. Gerk daugiau vandens

Stenkis saldžius gėrimus pakeisti paprastu vandeniu - tai ne tik padės suvartoti mažiau kalorijų, bet ir pagreitins metabolizmą. Mokslininkai įrodė: reikia nuolat papildyti organizmo vandens atsargas, kad  metabolizmas ląstelėje vyktų sparčiai.

3. Valgyk reguliariai

Geriausias būdas sutrikdyti medžiagų apykaitą ir pagreitinti riebalų kaupimąsi - valgyti 1-2 kartus per dieną. Kas 4 valandas būtina gauti nedideles maisto porcijas, kad būtų palaikomas cukraus kiekis kraujyje ir organizmas galėtų deginti kalorijas.

4. Sudaryk mitybos planą

Neįsivaizduodamas, ką ir kiek valgysi, greičiausiai nuolat pažeidinėsi savo mitybos režimą. Savo dienos mitybą planuok iš anksto: jei matai, kad neturėsi laiko pietums, nedidelius užkandžius pasiimk su savimi.

5. Atsisakyk vėlyvų užkandžiavimų

Visi bandymai laikytis mitybos režimo nueis šuniui ant uodegos, jei prieš miegą neatsispirsi pagundai suvalgyti nedidelį šokoladą ar kitą kaloringą gardumyną. Vos penkias minutes trunkantis malonumas tikrai neatperka visos dienos pastangų

Šios penkios taisyklės - viskas, ko reikia! Laikykis jų vietoj griežtos dietos, ir rezultatai tikrai maloniai nustebins.
 
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus