• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Daugiau sveikatos kasdien  1 

Autorius: Womansday.com
2012-04-25 09:25:00

Daugiau sveikatos kasdien
Freedigitalphotos nuotr.
Garsiojo daktaro Ozo patarimai, kaip mažais žingsneliais pasiekti didelių tikslų! Štai paprastas mitybos ir įpročių korekcijos planas, kuris padės kasdien gerinti savo sveikatą: spartinti medžiagų apykaitą, stiprinti imunitetą, gerinti miegą, lėtinti senėjimo procesus ir netgi padidinti savo IQ! Kasdien išbandyk po vieną naują taisyklę, ir jau po savaitės pasijusi žvalesnė bei energingesnė!

1 diena: Stiprink smegenis

VALGYK: Salierų. Juose gausu liuteolino, antioksidanto, turinčio priešuždegiminių savybių, kuris užkerta kelią smegenų apnašų, ilgainiui sukeliančių Alzheimerio ligą, formavimuisi.

GERK: Baltosios arbatos. Joje yra teanino, unikalios amino rūgšties, kuri didina smegenų aktyvumą, intensyvina dėmesio sukaupimą.

DARYK: Gamink maistą su kokosų aliejumi. Tai riebalai, kurie labai greitai patenka į kraują ir naudojami kaip smegenų kuras. Naudok šį aliejų kepdama arba pagardink juo avižinių dribsnių košę.

2 diena: Spartink medžiagų apykaitą

VALGYK: Čili pipirų. Juose esantis kapsaicinas, suteikiantis pipirams aitrumo, spartina medžiagų apykaitą daugiau nei 20 procentų. Taip pat valgyk liesų baltymų – pasistenk jų gauti su kiekviena maisto porcija. Virškindamas viščiuko krūtinėlę ar liesą kalakutieną organizmas sunaudoja septynis kartus daugiau energijos nei virškindamas riebalus ar angliavandenius.

GERK: Vandens. Kai kūnas negauna pakankamai vandens, medžiagų apykaita lėtėja.

DARYK: Jėgos pratimų. Tai padeda formuotis raumenų audiniui, o daugiau raumenų turintis organizmas sunaudoja ir daugiau kalorijų. Jėgos pratimus atlik mažiausiai 2 kartus per savaitę po 15-20 minučių.

3 diena: Stiprink imunitetą

VALGYK: Česnako. Jis stiprina imuninę sistemą ir spartina organizme baltųjų kraujo kūnelių, kovojančių su ligomis, gamybą.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
stase
2013-06-30 14:07:06
labai noreciau kad daktaro ozo patarimu rastume daug daugiauo gal ir visa knyga