• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Geri įpročiai, padedantys išsaugoti liekną figūrą  6 

2009-03-15 00:00:00

Geri įpročiai, padedantys išsaugoti liekną figūrą
Eli.lt; Jupiterimages nuotr.
Moterys siekia idealo, tai ypač aktualu pavasarį. Štai keletas rekomendacijų. Kai kurias galbūt jūs žinote, tačiau norint atrodyti gražiai nepakanka tik žinoti - svarbu jų laikytis. Skaitykite, įsiminkite ir tegul šios taisyklės tampa jūsų įpročiais.


1. Ryte.


Iš karto nubudusi išgerkite stiklinę mineralinio vandens arba (jei neturite problemų su skrandžiu) tokį vitaminų kokteilį:
2 a.š. natūralaus obuolių acto su 1 a.š. medaus stiklinei virinto vandens.


Idealu, jei pusryčiausite praėjus 20-30 minučių po tokios procedūros.


Kokia nauda iš to? Vanduo, išgertas iš karto nubudus, padeda pašalinti toksinus, susikaupusius per naktį, ir "žadina" organizmą, suaktyvindamas visas jo funkcijas.


Rezultatas: gera savijauta ir sureguliuota virškinamojo trakto veikla.


2. Pusryčiai


Sveiki pusryčiai turi susidaryti iš baltymų (kiaušinis, sūris, jogurtas) ir angliavandenių (kruopos ir daržovės). Ypač ryte reikėtų vengti kavos ir stiprios juodos arbatos. Jas galite pakeisti gėrimais su cikorija, erškėčio (turi vitamino C) arba krapų (pasižymi šlapinimąsi skatinančiu poveikiu, padeda lieknėti) užpilu arba žaliąja arbata. Stenkitės valgyti tik liesą jogurtą ir sūrį, nepiktnaudžiaukite šviežiais vaisiais ir niekuomet į košę nedėkite cukraus. Venkite pyragų ir baltos duonos: geriausiai sumuštiniams su sūriu tinka ruginė duonelė arba plonas duonos su sėlenomis paplotėlis.


Kokia iš to nauda? Pakankama baltymų ir angliavandenių porcija stimuliuoja smegenų, skrandžio ir žarnyno veiklą.
Rezultatas: budrumas ir darbingumas visą dieną.

2 psl.
Puslapis 1 iš 8Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Snaige
2009-03-16 19:39:50
Reikia atrasti kiekvienai miela sporto saka ir pradeti sportuoti, as einu i aerobika, aisku, pasitempiu vis ka nors, tai fastum trenere turi, kad skausma nuslopintu.
lolita
2009-03-16 18:29:52
Kaip galima valgyti ir gerti tai kas neskanu???
Niekaip negaliu prisiverst valgyt kazkokia sausa duona, ar dietini jogurta.... ar valgyt arba ne. figura nesiskundziu ir valgau ka noriu.
naktinetojai
2009-03-16 10:21:51
jei darbas naktim, vadinasi teks keisti darba. bet kokiu atveju tai yra dienos rezimo isbalansavimas... ne gydytoja as, bet senejimo pozymiai pasirodys greiciau tokiu atveju...