• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Ko galima pasimokyti iš japonių?

2009-04-03 00:00:00

Ko galima pasimokyti iš japonių?
Eli.lt; Jupiterimages nuotr.
Tekančios saulės šalies moterys yra pačios liekniausios ir ilgaamžiškiausios pasaulio moterys. Mokslininkai jau išsiaiškino, kad genų įtaka nėra tokia didelė, kaip manyta anksčiau. Daugiausia lemia gyvenimo būdas ir mityba, kurią galime pakeisti ir kiekvienas iš mūsų.

 

Pateikiame rekomendacijas pagal japonių mitybą:

Valgykite daug daržovių ir ryžių

Japonių kasdieniame valgiaraštyje vyrauja garuose arba vandenyje virti ryžiai. Priedas prie ryžių paprastai būna didelė daržovių porcija. Japonės yra tikros maisto patiekimo menininkės. Japoniško valgio ruoša, patiekiamo maisto vaizdas, serviravimas ir valgymo procesas yra kupini gracijos.

Kiekviena gera šeimininkė stengiasi, kad patiekalas būtų kuo spalvingesnis, o lengviausia komponuoti spalvingas daržoves. Taigi kasdienis japonių maistas būna labai įvairus, o tuo pačiu ir sveikas. Duonos Japonijoje naudojama daug mažiau nei Vakaruose. Ją atstoja lukštenti ryžiai. Japonės dievina sušį. Jis yra neriebus ir labai maistingas. 7-9 gabalėlių rinkinyje yra tik apie 400 kalorijų.

Valgykite mažiau mėsos

Japonės nevartoja kiaulienos, dešrelių, mėsainių, bet valgo labai daug šviežių daržovių. Be to, japonų maistas yra itin liesas – tik 11 proc. visų kalorijų sudaro kalorijos, gautos iš riebalų. Japonijoje greito maisto restoranai nėra labai populiarūs. Japonės mano, kad  užkandžiauti gatvėje yra prasto tono požymis. Jos įsitikinusios, kad tai nekultūringa ir neelegantiška.

Mažiau saldumynų

Japonės beveik nevalgo saldumynų. Desertui dažnai patiekiamas mažytis pyragėlis iš saldžiųjų pupelių. Taip pat japonės mėgsta pudingus, tačiau valgo juos ypatingai mažomis porcijomis. Be to, į desertus japonės beveik niekuomet nededa sviesto ir pieno produktų, o cukraus vartoja tris kartus mažiau negu vakariečiai.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​

Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus