• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Pusryčių nevalgymas gali tapti antsvorio priežastimi  1 

Autorius: Lina Smaidrytė
2011-09-13 15:04:00

Pusryčių nevalgymas gali tapti antsvorio priežastimi
123rf.com

Pusryčiai – svarbiausias dienos valgis. Tačiau dažniausiai taupydami laiką ar tikėdamiesi sumažinti suvartojamų dienos kalorijų kiekį, juos praleidžiame ir net nesusimąstome, kad pusryčių nevalgymas po tam tikro laiko gali tapti svorio augimo ir įvairių ligų priežastimi.

Nuo pusryčių atsisakymo iki bulimijos


„Jei pusryčiai ar kiti dienos valgymai praleidžiami sąmoningai, išalkęs organizmas negautų kalorijų kiekį būna linkęs kompensuoti. Tada organizmas reikalauja labai kaloringo maisto ir pasąmoningai daro viską, kad žmogus pasirinktų būtent tuos maisto produktus, kurie suteikia daugiausia kalorijų. Deja, atsispirti tokiems produktams dažniausiai pritrūksta valios“, – kalbėjo Sveikatingumo ir sporto klubo „G7 Sportas“ sveikos gyvensenos ir mitybos specialistas Julius Gaižauskas.

Pasak J. Gaižausko, toks sąmoningas pusryčių atsisakymas laikui bėgant gali virsti visos dienos badavimu. O rimčiausios to pasekmės – anoreksija ar bulimija.

Pusryčių valgymas padeda sulieknėti


„Lieknėjimo akademijos“ statistika rodo, kad moterys, reguliariai valgančios pusryčius, lengviau atsikrato antsvorio ir rečiau yra linkusios priaugti nepageidaujamų kilogramų.

Pasak „Lieknėjimo akademijos“ atstovės, yra keli veiksniai, kurie įrodo pusryčių naudą. Visų pirma papusryčiavęs žmogus dienos metu nesijaučia alkanas ir vakare nepersivalgo. Nuolat pusryčius valgantys žmonės dažniau renkasi natūralesnį, sveikesnį ir vertingesnį maistą, kuris turi mažiau angliavandenių ir riebalų. Sveiki pusryčiai suteikia energijos, aktyvumo visai dienai ir padidina dienos metu gautų kalorijų suvartojimą.

Sporto klubas lankytojus vaišina pusryčiais


Ko gero, vienas iš dažniausiai girdimų sveikos mitybos patarimų yra rekomendacija pusryčiams valgyti košę iš lietuviškų kruopų, tai maistingas ir energijos suteikiantis valgis. Todėl Sveikatingumo ir sporto klubas „G7 Sportas“ kartu su įmone „Skanėja“ nuo šiandien lankytojus pradėjo vaišinti nemokamais pusryčiais.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
jo
2012-10-01 22:01:42
pusrycius valgyti butina ir tikra teisybe, kad tie kas ju atsisako daznai persivalgo ir tokiu budu uzsiaugina antsvori.