• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Vaisiai ir daržovės grožiui: kurie kokį poveikį turi?

Autorius: Eli.lt
2017-07-30 11:00:00

Vaisiai ir daržovės grožiui: kurie kokį poveikį turi?
Vaisiai, daržovės, sultys ar glotnučiai yra svarbi sveikos ir subalansuotos mitybos dalis. Jie turėtų atsidurti tiek šalia pagrindinio patiekalo, tiek ir pusryčiaujant ar užkandžiaujant dienos metu. Visi vaisiai ir daržovės yra naudingi sveikatai ir sveikai išvaizdai, tačiau kai kurie jų turi ypatingai teigiamą poveikį odos, plaukų ir nagų būklei.

Vitaminai atkeliauja su maistu

Daugumos vitaminų žmogaus organizmas negamina, todėl jie privalo būti gaunami iš išorės. Geriausia – iš daržovių bei vaisių, sudarančių įvairios ir subalansuotos mitybos pagrindą.

„Visi žino, kad įvairi ir subalansuota mityba labai svarbi ne tik mūsų savijautai, sveikatai, bet ir grožiui. Plaukų, nagų bei odos sveikatai labai svarbu, kad organizmas nestokotų vitaminų A, B ir C, mikro- bei makro- elementų, omega-3 riebiųjų rūgščių, cinko, biotino ar antioksidantų“, - sako gydytoja-dietologė Laura Romeraitė- Kuklierienė, projekto „Sultys ir glotnučiai – SMART formos vitaminai“ ekspertė.

Tinkamas maitinimasis yra vienas iš būdų pasirūpinti savo sveikata. Kas dieną verta suvalgyti bent 400 gr. daržovių ir vaisių, po porciją 5 kartus per dieną. Vieną porciją gali sudaryti vidutinio dydžio vaisius ar daržovė (pvz. obuolys, morka) ar uogos (braškės, vyšnios), salotų dubuo, sultys (apie 200 ml) ar glotnutis. 100 gr. glotnučio galima vertinti kaip 1 iš 5 rekomenduojamų dienos vaisių ir daržovių porcijų, juos patogu vartoti dėl funkcionalaus įpakavimo. Be to, sultys ir glotnučiai yra puiki alternatyva nesveikiems užkandžiams.

Taigi, kokius vaisius, daržoves ar kitus augalinius produktus vertėtų įtraukti į savo mitybą, norint džiaugtis švytinčia oda, stipriais nagais, bei blizgančiais plaukais?

Geriausi grožio draugai

Pasak gydytojos-dietologės, špinatai, lapiniai ir kiti kopūstai turtingi vitaminais A, B, C ir cinku, kurie būtini odos, plaukų bei nagų sveikatai bei jų regeneracijai. Cinkas labai svarbus jungiamojo audinio formavimuisi. Jis yra daugelio fermentų, esančių organizme, komponentas. Kai kurie iš šių fermentų reguliuoja organizmo gebėjimą gaminti naujus baltymus, kurie naudojami naujų statybinių medžiagų gamybai, reikalingi plaukams bei nagams.

2 psl.
Puslapis 1 iš 3Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus
Rūbų pirkimas internetu