• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Nijolė Pareigytė-Rukaitienė: „Nuo vaikystės kovoju su beribiu apetitu“

Autorius: Eli.lt
2015-09-21 15:48:00

Nijolė Pareigytė-Rukaitienė: „Nuo vaikystės kovoju su beribiu apetitu“
Nijolė, ilgus metus kovojanti su beribiu noru valgyti ir ne mažesniu troškimu išlaikyti tobulas kūno formas yra pasiruošusi iš esmės pakeisti savo gyvenimo būdą. Tiesiausias kelias tai padaryti – pasinaudoti sveikos gyvensenos specialistų rekomendacijomis.

„Mūsų gyvenimo tempas darosi tiesiog beprotiškas. Visi skubam gyventi, tačiau dažnai pamirštame apie pilnavertę, o svarbiausiai – taisyklingą mitybą. Pati nuo vaikystės kovoju su beribiu apetitu, todėl įtemptomis dienomis tikrai primirštu sveiką gyvenseną“, – LNK laidoje „Mes pačios“ pasakojo jos vedėja Nijolė Pareigytė-Rukaitienė. 



Pasak Nijolės, tokiais atvejais labai gelbėja profesionalų pagalba ir iš naujo, pagal gyvenimo tempą, sudėliotas mitybos planas. „Buvau nustebinta, kad ta mitybos piramidė, kurią iki šiol žinojome, šiandien jau atrodo visai kitaip. Nuolat skubančios ir tinkamai pavalgyt nesugebančios moterys ją gerokai pakoregavo“, - šypsosi žinoma moteris.

Mitybos specialistai teigia, kad vidutinio ūgio ir sudėjimo moteris, nedirbanti fizinio darbo, per dieną su maistu turėtų gauti 1800–2000 kcal. Gerai subalansuotą kasdienę mitybą turėtų sudaryti apie 10–15 procentų baltymų, 30 procentų riebalų ir 60 procentų angliavandenių. Kad būtų užtikrintas geras virškinamojo trakto darbas, reikėtų gauti maždaug apie 30 gramų skaidulinių medžiagų.


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus