• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

Dėl žiūrovo teatrams tenka konkuruoti su „greitojo vartojimo“ kultūra

Autorius: Aistė Jankūnaitė
2012-03-30 17:14:00

 Dėl žiūrovo teatrams tenka konkuruoti su „greitojo vartojimo“ kultūra

Žiūrovų deficitas Lietuvos teatrams artimiausiu metu negresia. Teatrinė auditorija šalyje išlieka stabili, tačiau siekiant pritraukti naujus žiūrovus teatrams tenka ieškoti naujų ir rinkodaros, ir bilietų kainodaros sprendimų.


„Garsūs vardai – žinomas pjesės autorius, kultinis jo kūrinys, autoritetingas režisierius, aktorius „žvaigždė“ – ar taiklus spektaklio plakatas daugeliu atveju yra svarbiausi pirminio spektaklio populiarumo katalizatoriai. Tačiau net ir garsiausių aktorių trupė negarantuos spektaklio sėkmės, jei po premjeros jis nesulauks žiūrovų įvertinimo ar dėl kitų priežasčių – pavyzdžiui, netinkamos kainodaros ar nuo nūdienos tendencijų atsilikusio bilietų įsigijimo mechanizmo – bus prieinamas tik daliai auditorijos“, - sako Lietuvos nacionalinio dramos teatro (LNDT) direktoriaus pavaduotoja Ieva Skaržinskaitė.


Pirmaujanti Lietuvos bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“, bendradarbiaujanti su daugiau nei 20 Lietuvos teatrų, skaičiuoja, kad 2011 m. į teatro renginius buvo parduota daugiau nei 140 tūkstančių bilietų – 15 proc. daugiau nei 2010 m.


„Pernai pradėjome bendradarbiauti su Lietuvos nacionaliniu dramos teatru, Gyčio Ivanausko teatru, platinome bilietus į „Cirque du Soleil“ spektaklį „Saltimbanco“, tad parduotų bilietų  skaičius natūraliai išaugo. Lyginant su 2010 m. didėjo ir vidutinė teatro bilietų kaina, kuri pernai siekė 50 litų, tačiau šį augimą lėmė brangesni bilietai į „Cirque du Soleil“ pasirodymus. Atmetus juos, vidutinė bilieto kaina į Lietuvos teatrų spektaklius išlieka ta pati – apie 34 litus“, - sako „Tiketos“ generalinis direktorius Andrius Žiauberis.


Pasak bilietų platinimo bendrovės vadovo, konkurencija dėl žiūrovų tarp teatrų pastaraisiais metais ženkliai išaugo. „Daugėja komercinių teatrų, didėja sezono premjerų skaičius. Žiūrovams tai reiškia didesnį pasirinkimą, teatrams – sudėtingesnes rinkos sąlygas. Šiandien jau nebeužtenka tik sukurti puikų spektaklį: reikia dar ir išsiskirti bendrame fone, pasiekti savo žiūrovą, sudominti jį“, - pastebi A. Žiauberis.

2 psl.
Puslapis 1 iš 4Kitas


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus